close

Jesus Calling December 29:What I can accomplish in and through you is proportional to how much you depend on Me.

Jesus Calling December 29:

我能夠通過你做到什麼程度是與你依靠我多少而成為比例。
What I can accomplish in and through you is proportional to how much you depend on Me.





Trust Me with every fiber of your being!
What I can accomplish in and through you is proportional to how much you depend on Me.

One aspect of this the degree to which you trust Me in a crisis or major decision.
Some people fail miserably here, while others are at their best in tough times.

Another aspect is even more telling: the constancy of your trust in Me.
People who rely on Me in the midst of adversity may forget about Me when life is flowing smoothly.
Difficult times can jolt you into awareness of your need for Me, whereas smooth sailing can lull you into the stupor of self-sufficiency.

I care as much about your tiny trust-steps through daily life as about your dramatic leaps of faith.
You may think that no one notices, but the One who is always beside you sees everything-and rejoices.
Consistently trusting in Me is vital to flourishing in My Presence.

相信我存在於你的每一根神經纖維裡。
我能夠通過你做到什麼程度是與你依靠我多少而成為比例。

一方面是你相信我在危機或重大決定上到何種程度。
有些人在這裡慘遭失敗,而有些人則是在最艱難的時刻表現出最佳狀態。

另一方面更可以告訴我們:這永恆不變的道理就是你相信我。
在逆境中倚靠我的人當他的生活是一帆風順時可能就是他忘記我的時候。
當困難來臨時可以衝擊你需要我的意念,而當風平浪靜時你會沉迷於自我的平靜。

我更關心的是你的小信是否通過每天日常生活的洗禮而有大幅度的信心提升。
你可能會認為沒有人通知你,但當你看見這一切和喜樂的事時,我總在你身旁。
堅持相信我並在我裡面發展是十分重要的事。

那倚靠耶和華、不理會狂傲和偏向虛假之輩的,這人便為有福!(詩篇 40:4)
Blessed is the man who makes the LORD his trust, who does not turn to the proud, to those who go astray after false gods! (Psalm 40:4)

我懼怕的時候要倚靠你。我倚靠 神,我要讚美他的話;我倚靠 神,必不懼怕。血氣之輩能把我怎麼樣呢?(詩篇 56:3-4)
When I am afraid, I put my trust in thee. In God, whose word I praise, in God I trust without a fear. What can flesh do to me? (Psalm 56:3-4)

你們眾民當時時倚靠他,在他面前傾心吐意; 神是我們的避難所。(細拉)(詩篇 62:8)
Trust in him at all times, O people; pour out your heart before him; God is a refuge for us. (Psalm 62:8)

堅心倚賴你的,你必保守他十分平安,因為他倚靠你。你們當倚靠耶和華直到永遠,因為耶和華是永久的磐石。(以賽亞書 26:3-4)
Thou dost keep him in perfect peace, whose mind is stayed on thee, because he trusts in thee. Trust in the LORD for ever, for the LORD GOD is an everlasting rock. (Isaiah 26:3-4)





arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()