Jesus Calling:October 22

No MATTER WHAT your circumstances may be,you can find Joy in MY Presence.
On some days Joy is generously strewn along your life-path,glistening in the sunlight.
On day like that,being content is as simple as breathing the next breath or taking the next step.
Other days are overcast and gloomy;you feel the strain of the journey,which seems endless.
Dull gray rocks greet your gaze and cause your feet to ache.
Yet Joy is still attainable.Search for it as for hidden treasure.

Begin by remembering that I have created this day;it is not a chance occurrence.
Recall that I am present with you whatever you sense My Presence or not.
Then,start talking with Me about whatever is on your mind.
Rejoice in the fact that I understand you perfectly,and I know exactly what you are experiencing.
As you continue communicating with Me,your mood will gradually lighten.
Awareness of My marvelous Companionship can infuse Joy into the grayest day.

無論你的情況有多糟糕,你都可以在我的面前找到喜樂。
在某些的日子裡,歡樂沿著你生命的路徑慷慨大方地洋溢了出來並在陽光的照射下閃閃發光。
像這樣的一天,就讓你的生活簡單一點,在呼吸與呼吸之間進行下一個步驟。
因為其他的日子是陰沉又灰暗的,也會讓你覺得生之旅程的變化似乎是永無止盡的。
暗灰色的岩石抓住了你的目光並使你的腳疼痛不已。
然而,喜樂仍然是可以實現的。去尋找這個隱藏的珍寶吧。

首先要記住的是我已經創建了這一天,這絕對不是偶然發生的。
想一想,我此刻就已經與你同在,無論你是否感覺到我的​​存在。
然後,開始與我交談任何在你心中的想法。
事實上我知道你是完美的,我也確切地知道你正在經歷的每一件事。
當你繼續地與我溝通,你的心情就會逐漸地減輕了重擔。
認識我奇妙的作為並且將喜樂放進到你灰暗的日子裡面。



Yea, thou dost make him most blessed for ever; thou dost make him glad with the joy of thy presence.(Psal,m 21:6)
你使他有洪福,直到永遠,又使他在你面前歡喜快樂。(詩篇21:6)

if you seek it like silver and search for it as for hidden treasures;(Proverbs 2:4)
尋找它,如尋找銀子,搜求它,如搜求隱藏的珍寶。(箴言2:4)




arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()