Jesus Calling October 23:As YOU TURN YOUR ATTENTION TO ME,feel the Light of My Presence shining upon you.

As YOU TURN YOUR ATTENTION TO ME,feel the Light of My Presence shining upon you.
Open your mind and heart to receive My heavenly smile of approval.
Let My gold-tinged Love wash over you and soak into the depths of your being.
As you are increasingly filled with My Being,you experience joyous union with Me:I in you,and you in Me.
Your Joy-in-Me and My Joy-in-you become intertwined and inseparable.
I suffuse your soul with Joy in My Presence;at My right hand there are pleasures forevermore.

當你把你的關注轉向於我,你就能感受到我就存在於照耀著你的光裡面。
開啟你的心思和意念來領受我屬天的微笑。
讓我堅定不移的愛洗盡你並且浸泡著你深處的靈魂。
當你越來越多地充滿了我的存在,你會與我一起經歷喜樂的連結:我在你裡面,而你也在我裡面。
你的喜樂在我裡面和我的喜樂在你裡面成為密不可分的相互交織。
在我面前我以喜悅澆灌你的靈魂,在我的右手有永遠的福樂。





我不但為這些人祈求,也為那些因他們的話信我的人祈求,使他們都合而為一。正如你父在我裡面,我在你裡面,使他們也在我們裡面,叫世人可以信你差了我來。你所賜給我的榮耀,我已賜給他們,使他們合而為一,像我們合而為一。我在他們裡面,你在我裡面,使他們完完全全地合而為一,叫世人知道你差了我來,也知道你愛他們如同愛我一樣。(約翰福音17:20-23)
"I do not pray for these only, but also for those who believe in me through their word,that they may all be one; even as thou, Father, art in me, and I in thee, that they also may be in us, so that the world may believe that thou hast sent me.The glory which thou hast given me I have given to them, that they may be one even as we are one,I in them and thou in me, that they may become perfectly one, so that the world may know that thou hast sent me and hast loved them even as thou hast loved me.(John 17:20-23)

你必將生命的道路指示我。在你面前有滿足的喜樂;在你右手中有永遠的福樂。(詩篇16:11)
Thou wilt shew me the path of life: in thy presence is fulness of joy; at thy right hand there are pleasures for evermore.(Psalm16:11)




arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()