Jesus Calling October 30:My desire is that My sheep hear My voice continually,for I am the ever-present Shepherd.

Jesus Calling October 30:

我的願望是,我的“羊”能夠不斷地聽到我的聲音,因為我是永遠存在的牧羊人。
My desire is that My "sheep" hear My voice continually, for I am the ever-present Shepherd.



I AM WITH YOU. I am with you. I am with you. Heaven's bells continually peal with that promise of My Presence.
Some people never hear those bells because their mind are earthbound and their hearts are closed to Me.
Others hear the bells only once or twice in their lifetimes, in rare moments of seeking Me above all else.
My desire is that My "sheep" hear My voice continually, for I am the ever-present Shepherd.

Quietness is the classroom where you learn to hear My voice.
Beginners need a quiet place in order to still their minds.
As you advance in this discipline, you gradually learn to carry the stillness with you wherever you go.
when you step back into the mainstream of life, strain to hear those glorious bells: I am with you. I am with you. I am with you.

我與你同在。我與你同在。我與你同在。天堂的鐘聲不斷的響起,那是我的應許。
有些人從來沒有聽到過那鐘聲,因為他們的心思意念是屬世的並且對我封閉了他們的心。
另有一些人在其一生中只有一次或兩次聽到這鐘聲,那是因為他們看這世上的一切比尋找我更為重要。
我的願望是,我的“羊”能夠不斷地聽到我的聲音,因為我是永遠存在的牧羊人。

靜默是學會聆聽我的聲音的方法。往往初學者需要一個安靜的地方,來持守他們的心思意念。
正如你在這門功課的學習一樣,無論你往哪裡去都需要漸漸地學習保持靜默。
當你退到主流生活的背後,就會聽到那榮美輝煌的鐘聲:我與你同在。我與你同在。我與你同在。




你們要呼求我,禱告我,我就應允你們。你們尋求我,若專心尋求我,就必尋見。(耶利米書 29:12-13)
Then you will call upon me and come and pray to me, and I will hear you.You will seek me and find me; when you seek me with all your heart,(JEREMIAH 29:12-13)

我是好牧人;我認識我的羊,我的羊也認識我,我的羊聽我的聲音,我也認識他們,他們也跟著我。我又賜給他們永生;他們永不滅亡,誰也不能從我手裡把他們奪去。(約翰福音 10:14; 27-28)
I am the good shepherd; I know my own and my own know me,My sheep hear my voice, and I know them, and they follow me;and I give them eternal life, and they shall never perish, and no one shall snatch them out of my hand.(JOHN 10:14; 27-28)






arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()