Jesus Calling October 26:Your deepest desires find fulfillment in Me alone.

Jesus Calling October 26:

在我的裡面有著你最深切的盼望所能得到的滿足。
Your deepest desires find fulfillment in Me alone.




COME TO ME when you are hurting,and I will soothe your pain.
Come to Me when you are joyful,and I will share you Joy,multiplying it many time over.

I am All you need,just when you need it.
Your deepest desires find fulfillment in Me alone.

This is the age of self-help.
Bookstores abound with books about "taking care of number one",making oneself the center of all things.
The main goal of these methodologies is to become self-sufficient and confident.
You,however,have been called to take a "road less traveled":continual dependence on Me.

True confidence comes from knowing you are complete in My Presence.
Everything you need has its counterpart in Me.


當你受傷之時到我這裡來吧!我將撫平你的傷痛。
當你喜樂之時到我這裡來吧!我將分享你的喜悅,並使你喜樂滿溢。

只要當你有所祈求之時,我會將是你所有的需要。
在我的裡面有著你最深切的盼望所能得到的滿足。

這是一個自助的時代。書店比比皆是有關於萬事以自我中心為“第一要緊”的書籍。
這些方法論的最主要目的是要你成為自給自足和充滿自信的人。
然而,你已經被呼召走“窄路”:只要不斷地依靠我。

真正的信心來自於你完全地認識我就在你身邊。
而所有你需要的一切都有我在其中。




我是葡萄樹,你們是枝子。常在我裡面的,我也常在他裡面,這人就多結果子;因為離了我,你們就不能做甚麼。(約翰福音15:5)
I am the vine, you are the branches. He who abides in me, and I in him, he it is that bears much fruit, for apart from me you can do nothing.(JOHN 15:5)

但忍耐也當成功,使你們成全、完備,毫無缺欠。(雅各書 1:4)
And let steadfastness have its full effect, that you may be perfect and complete, lacking in nothing.(JAMES 1:4)



arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()