Jesus Calling December 8:Come to Me in all your neediness, with defenses down and with desire to be blessed.

Jesus Calling December 8:

帶著你所有的缺乏到我面前,卸下你的心防並且渴望得到祝福。
Come to Me in all your neediness, with defenses down and with desire to be blessed.



You need and My riches are a perfect fit.
I never meant for you to be self-sufficient.

Instead, I designed you to need Me not only for daily bread but also for fulfillment of deep yearnings.

I carefully crafted your longings and feelings of incompleteness, to point you to Me.
Therefore, do not try to bury or deny these feelings.
Beware also of trying to pacify these longings with lesser gods: people, possessions, power.

Come to Me in all your neediness, with defenses down and with desire to be blessed.
As you spend time in My Presence, your deepest longings are fulfilled.
Rejoice in your neediness, which enables you to find intimate completion in Me.

你的需要和我的豐盛是完美的契合。
我從來沒有想過讓你經歷自給自足。

相反地,我設計了你需要我,不單單只是為了每天的飲食,更要讓你實現深層的渴望。

我精心打造了你的渴望與不完整的感受,只為讓你對焦於我。
因此,不要嘗試去埋葬或拒絕這些情感。
但,也要小心地去嘗試平息對於這些偶像的渴望:人、財富與權力。

帶著你所有的缺乏到我面前,卸下你的心防並且渴望得到祝福。
當你花時間在我面前,你最深的渴望將得到滿足。
因著你的缺乏而歡欣吧,因為它能使你找到親切的滿足在我裡面。



我的 神必照他榮耀的豐富,在基督耶穌裡,使你們一切所需用的都充足。(腓立比書 4:19)
And my God will supply every need of yours according to his riches in glory in Christ Jesus. (Philippians 4:19)

要叫他們的心得安慰,因愛心互相聯絡,以致豐豐足足在悟性中有充足的信心,使他們真知 神的奧祕,就是基督;所積蓄的一切智慧知識,都在他裡面藏著。(歌羅西書 2:2-3)
that their hearts may be encouraged as they are knit together in love, to have all the riches of assured understanding and the knowledge of God's mystery, of Christ, in whom are hid all the treasures of wisdom and knowledge. (Colossians 2:2-3)




arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()