Jesus Calling October 28:Instead of obsessing about other people

Jesus Calling October 28:

與其讓他人的意見占據了你的心思意念,倒不如將眼光放在我身上吧。
Instead of obsessing about other people's opinions of you, keep you focus on Me.


Do NOT EXPECT to be treated fairly in this life.
People will say and do hurtful thing to you, things that you don't deserve.

When someone mistreats you, try to view it as an opportunity to grow in grace.
See how quickly you can forgive the one who has wounded you.

Don't be concerned about setting the record straight.
Instead of obsessing about other people's opinions of you, keep you focus on Me.
Ultimately, it is My view of you that counts.

As you concentrate on relating to Me, remember that I have clothed you in My righteousness and holiness.
I see you attired in these radiant garments, which I bought for you with My blood.
This also is not fair; it is pure gift.

When other treat you unfairly, remember that My ways with you are much better than fair.
My ways are Peace and Love, which I have poured out into your heart by My Spirit.

在生活中不要指望著自己會被公平的對待。
因為人們會以傷害的言語跟行為對待你,而這些對你而言是不該得到的。

因此當有人虧待你的時候,試著把它當作是一個在恩典中成長的機會。
去試試看你能赦免傷害你的人的速度有多快。

不要急著去澄清是非。與其讓他人的意見占據了你的心思意念,倒不如將眼光放在我身上吧。
歸根結底來說,這是我認為你此時最重要的事。

當你專注於我的時候,請記得我已經將聖潔公義為袍穿在你身上。
因為我知道你穿著這些光芒四射的服裝,是用我的寶血所買給你的救贖。
當然,這也是不公平的,因為它純粹只是禮物。

當你受到其他不公平的對待時,請記住,我用在你身上的方式大大地勝過於那些公平。
我的方式是愛與和平,這是藉著我的靈充滿你心的方式。




倘若這人與那人有嫌隙,總要彼此包容,彼此饒恕;主怎樣饒恕了你們,你們也要怎樣饒恕人。(歌羅西書 3:13)
forbearing one another and, if one has a complaint against another, forgiving each other; as the Lord has forgiven you, so you also must forgive.(COLOSSIANS 3:13)

我因耶和華大大歡喜;我的心靠 神快樂。因他以拯救為衣給我穿上,以公義為袍給我披上,好像新郎戴上華冠,又像新婦佩戴妝飾。(以賽亞書 61:10)
I will greatly rejoice in the LORD, my soul shall exult in my God; for he has clothed me with the garments of salvation, he has covered me with the robe of righteousness, as a bridegroom decks himself with a garland, and as a bride adorns herself with her jewels.(ISAIAH 61:10)

我們藉這愛子的血得蒙救贖,過犯得以赦免,乃是照他豐富的恩典。這恩典是 神用諸般智慧聰明,充充足足賞給我們的;(以弗所書 1:7-8)
In him we have redemption through his blood, the forgiveness of our trespasses, according to the riches of his grace which he lavished upon us.(EPHESIANS 1:7-8)

盼望不至於羞恥,因為所賜給我們的聖靈將 神的愛澆灌在我們心裡。(羅馬書 5:5)
and hope does not disappoint us, because God's love has been poured into our hearts through the Holy Spirit which has been given to us.(ROMANS 5:5)





arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()