Jesus Calling December 10:In the darkness of adversity, you are able to see more clearly the radiance of My Face.

Jesus Calling December 10:

在黑暗的逆境裡面,你可以更清楚地看見我臉上的光輝。
In the darkness of adversity, you are able to see more clearly the radiance of My Face.




Make Me the focal point of your search for security.

In your private thoughts, you are still trying to order your world so that it is predictable and feels safe.
Not only is this an impossible goal, but it is also counterproductive to spiritual growth.

When your private world feels unsteady and you grip My hand for support, you are living in conscious dependence on Me.

In of yearning for a problem-free life, rejoice that trouble can highlight your awareness of My Presence.

In the darkness of adversity, you are able to see more clearly the radiance of My Face.
Accept the value of problems in this life, considering them pure joy.

Remember that you have an eternity of trouble-free living awaiting you in heaven.

讓我成為你的避難所。

在你個人的想法裡面,你依然嘗試著要去訂製自己的世界,因為那樣做可以讓你預先知道與感到安全。
這不僅是一個不可能實現的目標,它也會讓你的心靈成長適得其反。

當你的個人世界感到不安穩並且握住我的手尋求支持,你正生活在依賴我的意識裡面。

在你所嚮往的難題-自由生活裡面,你要慶幸因著這些麻煩才能凸顯你認識我的存在。

在黑暗的逆境裡面,你可以更清楚地看見我臉上的光輝。
就這個單純的喜樂而言,去接受這難題的價值在你的一生之中吧。

請記得你有一個永恆而且無憂慮的生活在天堂等待著你。



你不要害怕,因為我與你同在;不要驚惶,因為我是你的 神。我必堅固你,我必幫助你;我必用我公義的右手扶持你。(以賽亞書 41:10)
fear not, for I am with you, be not dismayed, for I am your God; I will strengthen you, I will help you, I will uphold you with my victorious right hand. (Isaiah 41:10)

就是在那裡,你的手必引導我;你的右手也必扶持我。(詩篇 139:10)
even there thy hand shall lead me, and thy right hand shall hold me. (Psalm 139:10)

我的弟兄們,你們落在百般試煉中,都要以為大喜樂;(雅各書 1:2)
Count it all joy, my brethren, when you meet various trials, (James 1:2)



arrow
arrow
    全站熱搜

    是是誰~* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()